Międzynarodowa konferencja w siedzibie BABORa

08.09.2013

"Passion for Winning" ("Pasja Zwycięstwa") stało się mottem międzynarodowej konferencji dla partnerów BABORa.

W dniach 4 - 7 września 2013 w Düsseldorfie i Akwizgranie spotkało się 40 najlepszych partnerów - dystrybutorów marki BABOR. Polskę reprezentowali właściciele Bio-Kosmetyki. Tegoroczna konferencja odbywała się pod hasłem "Passion for Winning", co odzwierciedla wspólny cel partnerów BABORa: umacnianie pozycji marki na rynku kosmetyki profesjonalnej.

Konferencję otworzyli przedstawiciele firmy prezentacją na temat planowanych nowości i strategii na najbliższą przyszłość, ustępując następnie miejsca przedstawicielom poszczególnych krajów. Ich doświadczenia i pomysły stały się inspiracją dla wszystkich uczestników spotkania.

Drugi dzień był poświęcony inwestycjom BABORa w Akwizgranie. Międzynarodowi partnerzy jako pierwsi zwiedzili nowe budynki firmy, stanowiące jeden z największych projektów w historii firmy. W architektonicznie nowoczesnych, szklanych obiektach znajdą się dział produkcji i rozlewnia, wzorowane na standardach przewidzianych dla przemysłu farmaceutycznego oraz nowe centrum logistyczne.

konferencjaDystrybutorow02